Me TE-puhelinpalveluiden uraohjauksessa, kuten TE-puhelinpalveluissa muutenkin, keräämme säännöllisesti palautetta teiltä, asiakkailtamme. Palautetta siitä miten meillä meni ja miten voisimme toimintaamme kehittää.
Joka kerta teidän palautteenne sykähdyttää positiivisuudellaan, niin tälläkin kerralla. Tänä vuonna lähetimme palautekyselyn puhelinjärjestelmämme kautta huhtikuun alusta elokuun loppuun kaikille puhelimitse uraohjaukseen osallistuneille. Kysyimme, kuinka hyvin onnistuimme teitä auttamaan ja arvosanaksi saimme huikean 4.8, maksimin ollessa 5. Arvosanan 5 antoi 88 % vastanneista ja arvosanan 4 tai 5 antoi 97 % vastanneista.
Samassa kyselyssä pyysimme teiltä myös avointa palautetta palvelustamme. Mikä ilo palautteita olikaan lukea, kiitos kaikille palautetta antaneille! Palautteissa kiiteltiin uraohjauksen vastanneen odotuksia, jopa ylittäneen ne. Kiitosta annettiin siitä, että uraohjaus antoi itseluottamusta, kaivattua tietoa ja neuvoja, uusia näkökulmia, tukea ja vahvistusta. Se lämmittää sydäntä sillä siihen me pyrimme ja se on meidän tehtävämme: olla teidän tukenanne uran haastekohdissa. Palveluamme kuvattiin ilmapiiriltään ystävälliseksi ja empaattiseksi, kohtaavaksi, rennoksi, avuliaaksi ja motivoivaksi – hieno juttu että se välittyy, meillä on kiva olla töissä ja rakastamme tehdä tätä työtä. Kiittelitte myös osaamistamme, kuvaten meitä asiantunteviksi ja ammattitaitoisiksi. Nöyrä kiitos siitä, pyrimme kehittämään osaamistamme koko ajan ja pysymään kärryillä alati muuttuvasta työelämästä. Monessa palautteessa kiiteltiin siitä, että ajan uraohjaukseen sai nopeasti ja niinhän se onkin, avaamme uusia aikoja nettikalenteriimme viikoittain eli aika on yleensä mahdollista saada ihan lähiviikoille. Palautteessa kiitettiin myös siitä, että tällainen palvelu on ilmaiseksi tarjolla kaikille, olet sitten työssä, työnhakijana, vanhempainvapaalla tai mikä tahansa tilanteesi onkin. Se on totta – meillä asioidessaan ei tarvitse olla TE-toimiston asiakas, vaan me palvelemme kaikkia ihmisiä ympäri Suomen työmarkkinatilanteesta huolimatta.
Todella ilahduttavaa kuulla, että olemme onnistuneet teitä auttamaan, sydämellinen kiitos vielä palautteestanne. Tässä työssä saa kokea merkityksen tunteita joka päivä, kun saa yhdessä toisen ihmisen kanssa pohtia ratkaisuja haastaviin tilanteisiin ja toivon mukaan sitä myötä toisen urapolun edes hitusen verran helpommaksi kulkea.
Jos haluat lukea aiempien vuosien asiakaspalautteistamme, ne löydät alla olevien linkkien takaa.
http://suotuisasuunta.blogspot.com/2022/02/kuunteleva-ja-kannustava-ihminen.htmlhttp://suotuisasuunta.blogspot.com/2019/11/asiakaspalautteita-te-puhelinpalvelujen.html
http://suotuisasuunta.blogspot.com/2017/06/heratti-ajatuksia-kartoitti.html
http://suotuisasuunta.blogspot.com/2015/06/tyolinjan-uraohjauksen-asiakaspalaute.html
Mari
urapsykologi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti